Kanske ska presentera mig.

Hej. Jo just det.  Angelica heter jag förresten. Hatar det namnet. Så ultraflickigt att det gör ont. Fick jag välja skulle det varit nåt annat. Är finsk i blodet. Men svensk i huvet. Alltså den där typen som inte vill råka möta nån granne i hissen.
Den där som kommer med torra skämt. Äter husmanskost och inte vågar testa nytt. Tur att man har Agnes-hon introducerade mig in i bloggens värld. Vill inte nämna vänner här men hon är one of a kind. Jag måste. www.talagnes.blogg.se Hon brinner för politiken lika hårt som jag brinner för konsten och hon har en energi som slocknat och hon peppar min blyga attityd. Hon ville att jag skulle ha en bild på mig i hennes blogg men jag höll på att backa. En bild då. Ok. Deal. Hon är ung. Sweet sixteen. Jag är sour twentys. Last days of da twentys. Here I am iaf. 


Kommentarer
Postat av: Agnes

2009-05-20 @ 21:40:37
URL: http://talagnes
Postat av: Talagnes

Åh, tack. Vad fint du skrev. :)<3

2009-05-20 @ 21:41:13
URL: http://talagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0