"Traitors eyes"

Detta porträtt har en särskild historia. En gång i tiden fick jag en beställning
via facebook av min kusin jag inte träffat sen både han och jag var 13 år gamla
eller nåt sånt. Han hade ingen aning om att jag numera målar som en tok och
fick för sig att beställa ett porträtt på sig själv. Jag min idiot tog ingen handpenning
och den större idioten vägrade betala när jag var klar. Trots att jag blev nöjd och
stolt över vad jag åstadkommit. Han slutade höra av sig efter alla tomma löften
om betalning vilket gjorde att en enorm besvikelse och ilska växte fram i mig.

Tog till slut en roller och målade över allt utom den Hin Håles ögon. Gav sedan
bort den till två kära vänner, vilket kändes mer värt än att ta betalt för den av
en sopa som han.

Här är resultatet. "Traitors eyes"

Till David och Rafael. 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0